Covid-19 info: we leveren zoals gewoonlijk. Leveringen kunnen te laat zijn vanwege vertragingen bij het Post NL.

  Veilig winkelen  Betaal met Klarna    Wereldwijde verzending

Bestel voor 12:00 uur

en we verzenden dezelfde dag.

LEVERING

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Als u voor minder dan 70 € koopt, worden 6,99 € verzendkosten in rekening gebracht. 

HOE LANG DUURT DE LEVERING?
Bestel voor 12:00 uur en we verzenden dezelfde dag. Onze levertijd is normaal 3-7 werkdagen vanaf de datum van bestelling. Soms kan het echter 1-2 dagen langer duren als gevolg van vertraging bij de vervoerder of als de belasting op ons magazijn ongewoon hoog is.

HOE VERZENDEN JULLIE DE PAKKETTEN? 
We maken gebruik van verschillende vervoerders, afhankelijk van de grootte van uw bestelling. Als u geen e-mail met uw trackingnummer hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@hijabfactory.com

HOE WEET IK OF MIJN PAKKET IS AANGEKOMEN?
Zodra uw bestelling het ophaalpunt heeft bereikt, wordt er via SMS een melding verstuurd naar het mobiele telefoonnummer dat u bij de bestelling heeft opgegeven.

WAT GEBEURT ER ALS IK MIJN PAKKET NIET OPHAAL?
Voor artikelen die bij ons terugkomen, omdat ze niet zijn opgehaald, brengen we 35 € in rekening. Dit dient ter dekking van de dubbele verzendkosten, alsmede de kosten voor het verzamelen en uitpakken van artikelen.

KAN IK WINKELEN BIJ HIJABFACTORY.NL ALS IK NIET IN NEDERLAND WOON?
Ja


RETOURNEREN

HEB IK HERROEPINGSRECHT?
Bij aankoop van goederen op HijabFactory.nl geldt altijd 14 dagen herroepingsrecht. Dit betekent dat u het recht hebt uw aankoop te annuleren door HijabFactory hiervan te verwittigen binnen 14 dagen nadat u of uw vertegenwoordiger het bestelde artikel in ontvangst hebben genomen (wachttijd).

HOE STUUR IK IETS RETOUR?
• U bent als klant verantwoordelijk voor het betalen van de retourkosten
• Product(en) moeten in nieuwstaat worden geretourneerd met intacte tags
• Verpak de producten in een veilige verpakking met alle originele verpakkingen 
• Voeg een kopie van de pakbon toe met uw naam, ordernummer en itemnummer (s) samen met het ingevulde retourformulier naast het retourlabel. 
• We raden u aan een traceerbare verzendmethode te kiezen om de veiligheid van uw zending te garanderen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren pakketten. 

Retourneer uw pakket naar: 
Ayisah Sweden AB / HijabFactory 
Kuskvägen 4
191 62 Sollentuna
Zweden


RUILEN

HOE RUIL IK EEN PRODUCT?
Als u een of meerdere van uw ontvangen producten wilt ruilen voor een ander product, dan kan dit gewoon via herroepingsrechts. U kunt het product dat u niet wilt hebben terug en u krijgt van ons het geld terug. De nieuwe producten kunt u dan gewoon in onze webshop bestellen.


KLACHT

WAT MOET IK DOEN ALS EEN PRODUCT KAPOT OF ONJUIST IS?

Als u een defect of verkeerd geleverd product ontvangt, willen wij u natuurlijk graag zo snel mogelijk helpen. Stuur een e-mail met de volgende informatie naar info@HijabFactory.com: 

- Het e-mail adres waarmee de aankoop werd geregistreerd 
- Ordernummer 
- Naam klant 
- Artikelnummer 
- Voeg een foto bij 
Ons klantenserviceteam komt zo spoedig mogelijk bij u terug met een reactie.


RESTITUTIE

WANNEER KRIJG IK MIJN GELD TERUG?
HijabFactory streeft ernaar om het bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, te restitueren. Let op dat HijabFactory de goederen terug moet hebben ontvangen of dat een ontvangstbewijs kan worden ingediend voordat een restitutie kan worden gemaakt.

HOE KRIJG IK MIJN GELD TERUG?
Wanneer u met een creditkaart hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort op de kaart die voor de aankoop is gebruikt. 

Hebt u tijdens een campagne of met een kortingscode gekocht? Zodra uw retourzending is ontvangen, wordt uw bestelling opnieuw berekend. Als niet aan de vereisten voor de campagne of de korting wordt voldaan, wordt de korting van uw restitutie afgetrokken.

 

FORCE MAJEURE

Door overmacht worden de verplichtingen van HijabFactory opgeschort. Indien de overmacht langer dan 3 maanden duurt, heeft zowel de klant als HijabFactory het recht om de overeenkomst zonder enige verplichting tot schadevergoeding te ontbinden.

Onder force majeure wordt onder meer verstaan ​​stakingen, ziekte van het personeel, transportverstoringen, in- / uitvoerverboden, of dit nu bij het bedrijf of bij haar leveranciers gebeurt.

Geproduceerd door: Wikinggruppen

Het product is toegevoegd aan uw winkelwagen