Veilig winkelen  Betaal met Klarna    Wereldwijde verzending

Bestel voor 12:00 uur

en we verzenden dezelfde dag.

Veel Voorkomende Vragen 

 

BESTELLING

HOE WEET IK DAT MIJN BESTELLING IS GEREGISTREERD?
U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het e-mailadres dat u heeft opgegeven op het moment van aankoop. Als u niet kort na het plaatsen van een bestelling een orderbevestiging heeft ontvangen, kan dit betekenen dat er iets mis is gegaan met uw aankoop. Neem contact met ons op, dan helpen wij u.

IK HEB GEEN ORDERBEVESTIGING ONTVANGEN.
Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, maar geen bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen, kan het zijn dat u het verkeerde e-mail adres heeft opgegeven. Neem contact op met ons op info@HijabFactory.com en vraag of we een bestelling hebben die op uw naam is geregistreerd, dan kunnen we uw e-mail adres corrigeren en u een orderbevestiging mailen. Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan contact met ons op voordat u een nieuwe bestelling plaatst om dubbele orders te voorkomen.

HOE KAN IK MIJN PAKKET VOLGEN?
U ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra uw bestelling ons magazijn verlaat. Controleer ook uw spammail, soms belandt de e-mail daar.

IK HEB GEEN MELDING ONTVANGEN.
Als er 7 dagen zijn verstreken nadat u uw bestelling bij ons heeft geplaatst en u heeft nog geen melding ontvangen, neem dan contact met ons op. Het kan zijn dat het mobiele telefoonnummer dat u bij de bestelling heeft ingevoerd bijvoorbeeld een getal mist. Laat het ons op de tijd weten, want het pakket blijft 14 dagen liggen en we brengen 30 € in rekening voor pakketten die niet worden opgehaald.

KAN IK MIJN AANKOOP ANNULEREN?
Wilt u een aankoop annuleren voordat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, e-mail ons onmiddellijk op info@HijabFactory.com. Wij kunnen echter niet garanderen dat we dit kunnen oplossen voordat uw bestelling verzonden wordt, want ons magazijn voert de verzendwerkzaamheden zeer snel uit.

KAN IK NA AANKOOP WIJZIGINGEN AANBRENGEN IN MIJN BESTELLING?
Helaas kunnen we geen wijziging aanbrengen in een bestaande bestelling, maar als u onmiddellijk contact met ons opneemt is het mogelijk dat we de bestelling kunnen annuleren voordat deze wordt verstuurd vanuit ons magazijn. Nadat de aankoop is geannuleerd, kunt u een nieuwe order met de juiste producten plaatsen, zo voorkomt u dat u dubbele orders krijgt.


 

BETALING

KAN IK MET EEN CREDITCARD BETALEN?
Zeker, wanneer u uw gegevens ingevuld heeft en op de knop "Aankoop bevestigen" klikt, dan komt u op een nieuwe pagina terecht met de tekst "Bedankt voor uw bestelling!".

KAN IK MET PAYPAL BETALEN?
Nee, momenteel is het niet mogelijk om met PayPal bij ons betalen.

KAN IK MET IDEAL BETALEN?
Ja, u kunt met iDEAL bij ons betalen.

KAN IK VIA FACTUUR BETALEN?
Nee, het is op dit moment niet mogelijk om factuur als betaalmethode te kiezen.


 

AANBIEDINGEN

IK BEN VERGETEN OM MIJN KORTINGSCODE IN TE VULLEN.
Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen wij u zo goed als we kunnen!

MIJN KORTINGSCODE WERKT NIET.
Controleer de spelling nog een keer en controleer of er een opgegeven geldigheidsperiode voor de code is. Anders kunt u contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen wij u zo goed als we kunnen!

ALGEMENE INFORMATIE OVER AANBIEDINGEN
HijabFactory kan soms campagnes aanbieden op de site, zoals gratis verzending of een prijsverlaging. Deze gunstigere voorwaarden zijn van toepassing zolang de campagne geldt en voor de specifieke artikelen, die door HijabFactory worden gespecificeerd in verband met de campagne. HijabFactory behoudt zich het recht voor om dergelijke campagnes te allen tijde in te trekken. Aanbiedingen voor specifieke goederen op de site zijn een beperkte tijd geldig en zolang de voorraad strekt.

Geproduceerd door: Wikinggruppen

Het product is toegevoegd aan uw winkelwagen